Tuesday, October 30, 2012

INFORMATION om ÖGONFRANSSERUM



Denna information har jag fått tillsänt mig från en av våra Hudvårdskonsulter för Mary Kay Cosmetics då det skrivits mycket om Ögonfransserum:

Jag är så lyckligt lottad att jag har en kund som jobbar på läkemedelsverket i Uppsala och när vårt ögonfransserum kom så berättade hon att dom skulle kontrollera alla märken under hösten som fanns på marknaden, eftersom vissa innehöll ingredienser som ska klassas som läkemedel.
Fick då direkt veta att vårt var helt i sin ordning:)
I kväll fick jag sms att dom skickat ut resultatet.

Gå in på www.lakemedelsverket.se <http://www.lakemedelsverket.se/> och kolla i högerspalten.
Våra produkter innehåller inget av de farliga ämnena:)
Sedan kan du klicka på Frågor och svar om prod som stimulerar tillväxt av ögonfransar och ögonbryn, där står det om vilka som fått försäljningsförbud.

Skönt att vi har så säkra produkter!!

Fristående Hudvårdskonsult för Mary Kay Cosmetics
Anette Evelyne Sjöö
mkconsultanette@gmail.com

www.anette.sjoo.marykay.se

No comments:

Post a Comment