Friday, December 21, 2012

Mary Kay

Börja det NYA året med att ägna åtminstone 1-2 timmar bara åt DIG själv!!!
Vi bör ta hand om oss själva men tyvärr hinns det sällan med, vi glömmer bort att unna oss lite JAG-tid... En tid vi alla behöver så innerligt, inte sant? 

Jag som fristående Hudvårdskonsult vill ge Dig en stunds avkoppling med hudvård helt UTAN några krav.. INGET köptvång, INGET tvång att ha en massa gäster... Jag vill BARA att Du ska få möjligheten att prova våra fantastiska produkter i lugn o ro... Antingen i Ditt hem då jag kommer till Dig ELLER om Du vill komma till mig så är Du ❤-ligt Välkommen! 
Boka tid gör Du bäst genom att antingen gå in på: 
www.anette.sjoo.marykay.se och fylla i en intresseanmälan
Eller maila mig på:
mkconsultanette@gmail.com

Jag ser verkligen fram emot att träffa Dig!

God Jul o Gott Nytt År
Önskar jag Dig
Fristående Hudvårdskonsult
Anette Sjöö


❤Shine on❤





No comments:

Post a Comment