Tuesday, December 11, 2012


Hej på dig

Jag vill erbjuda dig hjälp med dina julklappsinköp till dina nära och kära eller varför inte till dig själv !

Du slipper ge dig ut i trängseln, jag levererar hem till dig fint inslaget.

   Vi har julklappar som passar alla, härliga kroppsprodukter, fin makeup,
vårt härliga handvårdande set, herr och damdofter m.m, m.m !

Kika gärna in på www.marykay.se för inspiration !

Du kan också gå in på min hemsida www.anette.sjoo.marykay.se och klicka på Skicka Intresseanmälan så får Du ett lösenord så att Du i lugn och ro kan välja o vraka!

sms:a eller maila mig så kan jag hjälpa dig att finna det allra bästa !
Jag erbjuder nu 25 % på hela sortimentet, så passa på, erbjudandet gäller tom den 31/12-2012



 Stor kram din hudvårdskonsult Anette Sjöö

 mkconsultanette@gmail.com

www.anette.sjoo.marykay.se


 "Don´t limit yourself. Many people limit themself to what they think they can do. You can go as far as your mind lets you. What you believe, remember, you can achieve!" Mary Kay Ash

No comments:

Post a Comment